عکس ها و خبر های بریتنی اسپیرز

عکس و ترجمه آهنگهای بریتنی

عکس ها و خبر های بریتنی اسپیرز

عکس و ترجمه آهنگهای بریتنی

خبر ۲

 
 
پرونده تصادف و جرم فرار بریتنی از صحنه جرم بسته شد
 
ایراسان- پرونده  بریتنی اسپیرز که متهم به فرار از صحنه تصادف بود روز دوشنبه 26 اکتبر بسته شد.
بریتنی بوسیله قاضی عالی رتبه، سوزان اسپیر، بعد از اینکه خسارت صاحب ماشین را جبران کرد از اتهامات مبرا شد. بریتنی هنگامی که با ماشین مرسدس بنزش رانندگی می کرده است درمحوطه پارکینگ سن فرناندو با یک ماشین تصادفی داشته و  بعد از وقوع حادثه از محل فرار کرده است که اتهام قانون شکنی نیز در نتیجه همین تصادف به او نسبت داده شده بود.
با تمام این اوصاف، این اتهام که بریتنی بدون داشتن گواهی نامه معتبر رانندگی کرده است هنوز پا بر جاست.
هنگامی که بریتنی خود را به دادگاه معرفی نکرد وکیل او میشل فلنگتون از جانب او دادخواستی را مبنی بر اینکه او تقصیر کار نیست  به دادگاه ون نویز ارائه کرده بود. این کار در هنگام محاکمه قبلی که در 26 نوامبر برگذار شد،صورت گرفته بود.
خارج از دادگاه آقای فلنگتون اظهار داشت:"دستیار من، وکیل، میشل امیرین اخیراً پیشنهادی به بریتنی داده است که طی آن یک دادخواست برای رد اتهام نداشتن گواهی نامه اش مطرح کند که نتیجه آن آزادی مشروط به مدت یک سال خواهد بود."
به گزارش سایت ایراسان او در ادامه بیان داشت: "بریتنی گواهی نامه داشت. او گواهی نامه دارد و همیشه هم داشته است."
"سوالی که باقی می ماند این است که آزادی به قید شرط الزام دارد یا نه؟"
ضمنا بریتنی  امروز باید منتظر رسیدگی به پرونده سرپرستی فرزندانش نیزدر دادگاه تراز اول لوس آنجلس باشد.
بریتنی در حال جنگ برای به سر پرستی گرفتن دو پسرش است. ( بمیرم الهیییی  ) شان  پرستون که 2 ساله است و جیدن جیمز که 13 ماهه است. سرپرستی آن ها به شوهر سابق بریتنی، کوین فدرلین در ماه گذشته داده شده است.
نظرات 5 + ارسال نظر
/hosseinbritney سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://hosseinbritney.blogfa.com/

سلام

وبه خوشگلی داری

مثل اینکه مثل من حوصله تبلیغ نداری

بای بازم بسر

بی خبر سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://chekhabarbid.blogfa.com

خنده دار بود

سیاوش چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ MR.JoJo سر زدی
خوشحال می شم به منم سر بزنی
موفق باشی

بی خبر چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://chekhabarbid.blogfa.com

سلام.چون اومده بودی تو وبلاگ من توی پست عکس های بریتنی و جنیفر نظر داده بودی که : هه هه هه خندیدیم .
گفتم تو که اینقدر خوش خنده ای که از این عکسا خندت گرفته خوب پس بذار با همدیگه بخندیم چرا تنها تنها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/hosseinbritney چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://hosseinbritney.blogfa.com/

سلام مهشید جون

نه با با وبه من که تعریفی نست لطف داری

در مورد قرار دادن پیوند بستگی به سیستم میز کار بلاگ اسکای داره و من فقط با بلاگفا کار کردم

به عنوان کسی که ۱.۵ سال درباره بریت بلاگ داشته چند تا پیشنهاد دارم:

۱-اگه میتونی تا مطالبه وبت زیاد نشده برو و وبتو در بلاگفا ثبت کن به دلایل زیادی اینو میگم یکیش اینه که عمومی تره کد و قالب و... بیشتر براش هست
همینطور در چنین مواقعی بقیه مستونن کمکت کنن
۲-قالب وبتو عوض کن خیلی قالب های قشنگی هست که منم دارم ولی برای بلاگفاست یعنی همون نکته ۱

۳-تا می تونی سایتتو گرافیکی تر کن یعنی عکس بیشتر بیننده بیشتر

من که وقت نمیکنم به سایتم برسم
امیدوارم موفق باشی
اگه کاری داشتی من هستم

با بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد