عکس ها و خبر های بریتنی اسپیرز

عکس و ترجمه آهنگهای بریتنی

عکس ها و خبر های بریتنی اسپیرز

عکس و ترجمه آهنگهای بریتنی

مطلب

 

بریتنی در سرچ کردن سایت یاهو اول شده  و رتبه های بدی به ترتیب زیره

  1. britney spears
  2. american idol
  3. parez hilton
  4. paris hilton
  5. avril lavigne
  6. akon
  7. rihanna
  8. days of our lives
  9. hilary duff

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
daisy چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.daisymore.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدی!!
چرا این جا شکلک نداره؟ حیف شد!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

من یه نظر توو پایینی دادم . با تبادل لینک موافقما!

hosseinbritney دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ http://hosseinbritney.blogfa.com/

سلام خوبی؟
الان فصل امتحاناس وقت نمی کنم اپ کنم
ولی تو مثل اینکه تو ترم درساتو خودی
آمار باحالی بود
قراربود بیای چتا؟
بای

hosseinbritney دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ

راستی قراره یه وب جدید بزنم بعد امتحانا اسمشم هست:

من و هدایت و کافکا

علی یزدانی جو سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.hilaryduffmusic.blogfa.com

سلام دوست خوبم
مرسی که به من سر زدی
و خوشحالم که از هیلاری داف خوشت میاد
و از عکسهای وبلاگ راضی بودی
من که اول عاشق بریتنی هستم بعد هیلاری داف
وبت حرف نداره عالیه
خوشحالم از بریتنی عکس و خبر میذاری
من حتما لینکت می کنم شما هم دوست داستی لینک کن
تا آپ بعدی فعلا بای
www.hilaryduffmusic.blogfa.com
www.shahrzadpopsinger.blogspot.com
[چشمک][لبخند][چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد